Нуждата от помощ към пострадалите от земетресението на 6 февруари в Турция и Сирия продължава да расте и това стимулира бизнеса да ангажира служители си с каузата. Фондация BCause е доверен съветник на компаниите и в тази кризисна ситуация.
Големите компании, които са партньори на Фондация BCause, използват различни онлайн платформи за набиране на средства, чрез които служителите им даряват. От своя страна те възлагат на нас да изпратим даренията им към проверени организации - в случая това са организациите, с които работим на терен в Турция и Сирия.
През последните десет дни екипът на BCause консултира повече от двадесет компании как да помогнат, предоставя информация и помощ за организиране на вътрешно-фирмени кампании.
VMWare създаде кампания в платформата Brightfunds. Компанията ще утрои даренията на служителите.
Още в първите часове след опустошителните земетресения, служителите на VMware създаде фонд в портала за корпоративни дарения на компанията в подкрепа на каузата на BCause в помощ на пострадалите. VMware отбелязва своята 25 годишнина, предоставяйки на служителите си и грант от 250 долара в подкрепа на кауза по техен избор, а личните дарения на служителите се утрояват от компанията. Екипът в България се включва и с доброволци в подкрепа на множеството акции и кампании, организирани в страната в момента.
До момента в кампанията са набрани 165,773.94 долара
Telus International Bulgaria стартира вътрешна кампания сред служителите си. Компанията ще удвои даренията им.
Банка ДСК организира вътрешна кампания сред служителите си.
HPE има две глобални инициативи, в които служителите им са набрали 600 000 долара. Компанията ще удвои даренията на служителите. В България HPE избра апела на Фондация BCause и служителите вече са набрали на 1200 долара в платформата Benevity.
Stars Interactive Services организира кампания за служителите си в Платформата.бг
Някои компании избраха директно да подкрепят кампанията на BCause в Платформата.бг - Помощ за пострадалите от земетресението в Турция и Сирия.
Алгоритмити дариха 2000 лв, а служителите им събраха общо 3000 лева. Към тях се присъединиха и служителите на Ситибанк България с дарение от 2000 лв., Евроинс АД с дарение от 10 000 лв. и SAP Labs - с 3000 лв.
Paysafe Bulgaria разпространи кампанията ни сред служителите си, за да ги ангажира с подкрепа към трите организации, с които работим.
Платформата.бг дава възможност на всяка фирма да направи своя кампания в помощ на пострадалите в Турция и Сирия.
Така не само социалната политика на фирмата е видима за всички, но и даренията са защитени и проверени.
Научете повече за услугите ни за компании в Платформата.бг
Photo credit: Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)