Фондация BCause спечели първо място за своята кампания „Дарителство от работното място“ в категория "Комуникационен проект в неправителствения сектор", по време на последното издание на PR Приз 2024, организиран от Българско дружество за връзки с обществеността.
Благодаря за наградата и моля през следващата година компаниите да плащат по една висяща такса за НПО, за да може конкуренцията в категорията ПР Приз за неправителствена организации да бъде по-голяма - каза изпълнителният директор на фондация BCause Елица Баракова, приемайки отличието.
В периода 1 – 12 февруари фондация BCause осъществи дигиталната си кампания #ВлюбенВКауза, асоциираща дарителството по ведомост и привързаността на служителите към любими каузи с 14 февруари – празника на влюбените.
Творческата концепция на #ВлюбенВКауза се базираше на лични истории, разказани от служители на компании и хора от неправителствени организации, споделящи общата емоция и потребност да подкрепят значими за обществото каузи.
Като част от кампанията, на 29 февруари фондация BCause организира връчването на Годишен знак „Отговорна компания – отговорни служители“, отличаващ компаниите и професионалистите в тях, които постигат трайни резултати в ангажирането на работещите хора в дарителство от работното място и доброволчество.
Годишният знак „Отговорна компания - отговорни служители“ се връчва от фондация BCause в партньорство с Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) и Асоциацията на специалистите по устойчивост (АСУ). Чрез тази инициатива фондация BCause вече за 10-та поредна година разширява и развива мрежата си от съмишленици, използващи ефективно инструментите за дарителство от работното място. Близо 2,4 млн. лева са дарени през 2023 г. само от служителите на отличените 24 компании. Техните 8661 служители са положили повече от 66 000 човекочасове доброволчески труд през изминалата година. Награждаването бе заключителнo събитие в комуникационната кампания на фондация BCause, привлякла HR и комуникационни мениджъри на утвърдени и новопривлечени компании партньори.
Може да видите до какви аудитории достигна нашата дигитална кампания „Влюбен в кауза“, какви кликове, прочитания и лайкове получиха публикациите, колко души бяха на събитието, каза изпълнителният директор на фондация BCause Елица Баракова, при представянето на проекта презд журито. - Щастливи сме, че освен тях, седмици след кампанията получихме и обаждания от фирми - помогнахме за обмяната на идеи между по-опитна и по-начинаеща компания, договорихме с трета фирма началото на проект за дарителство и така още над 1000 служители ще имат достъп до механизмите за дарителство от работното място. Това означава много за десетките каузи, които фондацията подкрепя.
Над 55 проекта се състезаваха в 14 категории за отличие в най-стария конкурс за публични комуникации в България.