Те ще бъдат разпределени между всички активни кампании за лечение в дарителската платформа
Второто издание на съвместната дарителска кампания „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“ на Kaufland България и платформата DMS България събра 54 520 лева. В нея клиентите на веригата даряват за хора, които имат нужда от лечение, в дарителски кутии в хипермаркетите на Kaufland в цялата страна. Събраните средства вече са предоставени на DMS и ще бъдат разпределени между всички 50 активни кампании за лечение, регистрирани в дарителската платформа.
Второто издание на инициативата се състоя от 1 декември 2021 г. и продължи до 16 януари тази година. Най-много средства са събрани в хипермаркетите на Kaufland в комплекс „Люлин“ и в кв. Банишора в София, както и в обектите на компанията в Кърджали, Сандански, Сливен и във варненския ж.к. „Възраждане“. След всяко издание на кампанията сумите от дарителските кутии се събират и обработват от инкасо компания и се предоставят директно на DMS.
Първото издание на „ДАРИ – малкото за теб е безценно за други“ се проведе през април и май 2021 г., когато в рамките на месец бяха събрани и дарени 26 750 лева. Сумата отново беше разпределена между активни кампании, регистрирани в дарителската платформа на DMS. Инициативата дойде в отговор на многобройните запитвания в продължение на години от клиенти на компанията за разполагане на дарителски кутии за събиране на средства за лечение в нейните търговски обекти. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които клиентите подкрепят, и прозрачен процес на дарителство, компанията се обърна за експертно съдействие към DMS.
Дарителската платформа се администрира и управлява от Български дарителски форум (БДФ) и фондация „BCause – в помощ на благотворителността“. DMS работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез „ДАРИ“ Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти.
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 6 500 служители. През 2022 г. компанията разполага с 61 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.